Szale Chusty Apaszki Pareo Torebki Rękawiczki

Przewodnik po zakupach

Jak kupować?

Zakupy na allora.sklep.pl są bardzo proste. Trzeba wykonać następujące czynności:

  1. Wybrać kategorię produktów.
  2. Obejrzeć interesujące Cię produkty, następnie kliknąć na zdjęcie, aby zobaczyć je w powiększeniu.Sprawdzić dostępne rozmiary, skład, cenę i numer REF.
  3. Interesujący Cię produkt należy dodaj do koszyka. Można kontynuować zakupy lub od razu złożyć zamówienie.
  4. Zakup można kontynuować powielając wyżej wymienione kroki.
  5. Zakupy można wykonać bez zakładania konta, wypełniając dane osobiste lub zakładając konto.
  6. Wybrać metodę wysyłki – czy chcesz odebrać swoje zamówienie za pośrednictwem Poczty Polskiej, kurierem UPS czy też wolisz odebrać je osobiście w naszym biurze. Upewnij się, że adresy do wysyłki i faktury są poprawne.
  7. Wybrać formę płatności: przelew, PayU, gotówką za pobraniem.
  8. Potwierdzić zamówienie.
  9. Po zakończonych zakupach otrzymasz potwierdzeniem złożenia zamówienia poprzez e-mail.

Informacje ogólne

    1. Newsletter
      Należy wpisać swój adres e-mail, w ten sposób otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy w allora.sklep.pl. Będziesz na bieżąco z nowościami i promocjami w sklepie allora.
    2. Anulowanie subskrypcji newslettera
      Należy zalogować się do konta, następnie w zakładce subskrypcje newslettera zaznaczyć ogólny newsletter, zapisać.
    3. Jak odzyskać zapomniane hasło
      Przy logowaniu zaznaczyć „Nie pamiętasz hasła”, następnie otrzymasz e-mail z nowym hasłem.
    4. Jak mogę upewnić się, czy zamówienie zostało złożone poprawnie?
      Po zakończeniu zakupów zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem Twojego zamówienia.
    5. Czy mogę usunąć produkt z mojego zamówienia?
      Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie opuściło jeszcze magazynu. Należy skontaktować się z biurem obsługi, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu, zanim zostanie nadane.
    6. 6. Czy można anulować zamówienie?
      Tak, można anulować zamówienie, kontaktując się z biurem pod warunkiem, że zamówienie nie opuściło magazynu.

 

Płatności

Z jakich form płatności mogę korzystać przy dokonywaniu zakupów?

      • Płatność przelewem bankowym

Numer konta: PKO BP 18 1020 4580 0000 1902 0122 4245
Odbiorca: Firma Handlowa Stanisław Pawlina
ul. Bolimowska 14/18B lok.50
99-400 Łowicz
Uwaga: W tytule prosimy wpisać numer zamówienia.

      • Płatność Polcard; szybkie i bezpieczne przelewy z najpopularniejszych banków lub płatność kartami kredytowym.

      • Płatność gotówką za pobraniem: należność pobiera Pracownik Firmy Kurierskiej lub Poczty Polskiej

      • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

Uwaga: odbiór osobisty przy wcześniejszy ustaleniu dnia i godziny.

 

Wysyłka

Gdzie można otrzymać zamówienie?

Zamówienie można otrzymać pod dowolny adres (miejsce zamieszkania, praca, itp.)

Ile czasu zajmuje dostawa zamówienia?

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS oraz Poczty Polskiej.

Średni czas doręczenia przesyłki wynosi 3 dni robocze od chwili odebrania jej z magazynu Sklepu.

Ile wynosi koszt wysyłki?
Koszt wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS:

przesyłka standardowa – 16zł, przesyłka za pobraniem – 22 zł,

za pośrednictwem Poczty Polskiej:

przesyłka standardowa – 9 zł, przesyłka za pobraniem - 15zł.

Przy zamówieniu powyżej 200 zł przesyłka gratis dowolną formą.

Odbiór osobisty w punkcie jest darmowy..

PAKOWANIE NA PREZENT

Jak zostanie zapakowany mój prezent?

Twoje zakupy zapakujemy w elegancki kartonik, w środku wyłożymy złotą bibułką,
przewiążemy wstążeczką i oznaczymy odświętną naklejką z naszym logo.
Cena usługi wynosi 8 zł.
Dodaj usługę pakowanie na prezent do swojego koszyka.
Koszt pakowania prezentu zostanie naliczony podczas finalizacji zamówienia.

Jeżeli będziesz chciał wysłać spersonalizowaną wiadomość proszę o kontakt z nami
za pomocą wiadomości e-mal: www.allora.sklep.pl

ZWROT TOWARU

Czy można zwrócić produkt zakupiony na www.allora.sklep.pl?
Tak, o ile zostanie spełniony warunek: Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Prosimy jednak pamiętać, że produkty takie jak biżuteria nie podlegają zwrotom.

 

W jaki sposób można zwrócić towar?

Należy pobrać i wypełnić formularz:

Uwaga: Proszę pamiętać o załączeniu dokumentu sprzedaży

Czy trzeba uiścić jakąś opłatę za zwrot?

Zwrotu produktu należy dokonać samodzielnie.

Sklep zobowiązany jest zwracać klientom kwotę 9 zł za zwrot paczki.

Jaki jest termin dokonania zwrotu?
Termin dokonania zwrotu wynosi 30 dni kalendarzowych od daty zakupu.

W jaki sposób można otrzymać kwotę wynikającą ze zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz pieniądze na konto bankowe.

Kiedy można otrzymać kwotę wynikającą ze zwrotu?
Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie i nie mogą nosić śladów użycia), otrzymasz e-mail potwierdzający, wskazujący kwotę, która zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu kilku dni.

 

INFORMACJE TECHNICZNE

Jakich przeglądarek internetowych należy używać, aby poprawnie wyświetlać stronę Allora?

Strona Allora została zoptymizowana pod przeglądarkę Mozilla Firefox 3.5 lub nowszą, Google Chrome 6 lub nowszą.

Jaka jest zalecana rozdzielczość ekranu?

1024 x 768 lub wyższa.

Czy zakupy na allora.sklep.pl są bezpieczne?

Tak. Można dokonywać zakupów ze spokojem, ponieważ wkładamy dużo wysiłku i pracy, aby dysponować środkami gwarantującymi bezpieczeństwo Twoich zakupów i Twoich danych.

^